
1. Czy mogę wybrać fakturę?
2. Co w przypadku gdy otrzymam niewłaściwy lub uszkodzony produkt?
3. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Robimy wszystko, aby zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej.
4. Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?
Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych o karcie kredytowej, jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym protokołem jest SSL. Naszym partnerem w realizacji płatności kartami kredytowymi i płatności on-line jest firma Blue Media.
5. Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszty wysyłki?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zostaną uwzględnione oddzielnie na rachunku.
6. Czy zamówiony towar można odebrać osobiście?
Tak, ale po wcześniejszym uzgodnieniu. Jest to związane z tym, że niektóre produkty nie znajdują się bezpośrednio w naszych magazynach i są sprowadzane z hurtowni dopiero w momencie złożenia przez klienta zamówienia.
7. Czy w ceny wliczony jest podatek VAT?
Tak, ceny zawierają podatek VAT.
8. Jak dobrać odpowiedni rozmiar ubranek?
Podajemy link z tabelą rozmiarów producenta:
https://eevi.pl/modules/sizeschart/sizeschart2.php